სტუმრებმა სტუდენტებს „მისტერ რექსის“ სარეკლამო კამპანიის მიზნები და სარეკლამო კამპანიის შემდეგ ჩატარებული კვლევის შედეგები გააცნეს.
„ეს არის კომპანია, რომელიც ყველა სახის დაზღვევას გთავაზობთ. ჩვენი ერთ-ერთი მიზანია, რაც შეიძლება განსხვავებული და გამორჩეულნი ვიყოთ სარეკლამო სივრცეში“ - განაცხადა თინათინ სტამბოლიშვილმა.
„ჯიპიაის“ წარმომადგენლება ისაუბრეს „მისტერ რექსის“ თაობაზე, თუ რა მიზანს ემსახურება პერსონაჟი. მთავარ კითხვას: თუ რატომ ადამიანი ძაღლის თავით? პასუხი შეიძლება ძალიან მარტივად გაეცეს-ადამიანისა და ძაღლის საუკეთესო თვისებების უნისონი. პერსონაჟი წარმოადგენს ადამიანისა და ძაღლის თვისებების ერთობლიობას.
შეხვედრის მსვლელობისას მიმდინარეობდა სარეკლამო რგოლების განხილვა, რაშიც სტუდენტები აქტიურად ჩაერთვნენ.
„ეს არის კომპანია, რომელიც ყველა სახის დაზღვევას გთავაზობთ. ჩვენი ერთ-ერთი მიზანია, რაც შეიძლება განსხვავებული და გამორჩეულნი ვიყოთ სარეკლამო სივრცეში“ - განაცხადა თინათინ სტამბოლიშვილმა.
„ჯიპიაის“ წარმომადგენლება ისაუბრეს „მისტერ რექსის“ თაობაზე, თუ რა მიზანს ემსახურება პერსონაჟი. მთავარ კითხვას: თუ რატომ ადამიანი ძაღლის თავით? პასუხი შეიძლება ძალიან მარტივად გაეცეს-ადამიანისა და ძაღლის საუკეთესო თვისებების უნისონი. პერსონაჟი წარმოადგენს ადამიანისა და ძაღლის თვისებების ერთობლიობას.
შეხვედრის მსვლელობისას მიმდინარეობდა სარეკლამო რგოლების განხილვა, რაშიც სტუდენტები აქტიურად ჩაერთვნენ.