შუალედური გამოცდებისათვის გამოყოფილი კვირის დღეები არასწორად ნაწილდება და სტუდენტების დიდი ნაწილი ამის გამო ლექციებზე სიარულს ვერ ახერხებს. მეორე კურსის სტუდენტი ანა მებურიშვილი აღნიშნავს, რომ თუ ლექტორი გულისხმიერი არაა, ასეთ შემთხვევებში მათ დასწრებისა და აქტიურობის ქულა აკლებათ: ,,ამაზე ადმინისტრაცია გეტყვის, რომ ის პასუხისმგებელი არ არის მსგავს შემთხვევებზე’’.
სტუდენტების თქმით, ეს პრობლემა განსაკუთრებით აქტუალური ამ სემესტრში გახდა.
,,ქულას რომ თავი დავანებოთ, რასაც იმ დღეს ლექციაზე ისაუბრებენ, ის ხომ გვაკლდება. ასეთი შემთხვევა იშვიათი რომ იყოს, კიდევ არაუშავს, როდესაც ამას სისტემატური ხასიათი აქვს, ძალიან ცუდია’’ - ამბობს ანა ლომთაძე.
გარდა იმისა, რომ სტუდენტები ლექციებზე სიარულს ვერ ახერხებენ, ისიც აწუხებთ, რომ ერთ დღეს რამდენიმე გამოცდა აქვთ. ,,სამი გამოცდა ერთ დღეს ნამდვილად დამღლელია, უბრალოდ აღარ იცი, რაზე გაამახვილო ყურადღება, ამას ისიც ემატება, რომ ლექციისთვის განკუთვნილი დავალებები და პრეზენტაციებიც მოსამზადებელი გაქვს. ხვალ, მაგალითად, 2 გამოცდა მაქვს და კიდევ პრეზენტაცია’’ - ამბობს ხატია გოგრიჭიანი.
სტუდენტების გამოკითხვამ ცხადყო, რომ მსგავსი სიტუაცია, ძირითადად, ჟურნალისტიკისა და მასობრივი კომუნიკაციის მიმართულებაზეა. ამ საკითხზე აღნიშნული მიმართულების ადმინისტრაციის წარმომადგენელმა ანა ზაქარაიამ გვითხრა, რომ გამოცდების თარიღებს ლექტორები ადგენენ სტუდენტებთან შეთანხმებით, ადმინისტრაცია კი იმაზეა ორიენტირებული, რომ გამოცდები ერთმანეთს საათობრივად არ დაემთხვას. ამიტომ, სტუდენტებმა ლექტორებს უნდა მიმართონ გამოცდის თარიღის შეცვლის თხოვნით.
სტუდენტ ანა ასანიძის თქმით, ლექტორების ნაწილი არ ითვალისწინებს მათ თხოვნას გამოცდის გადატანის შესახებ, ზოგიერთი მათგანი კი იმაზე თანხმდება, რომ შუალედურის დასაწერად 2 დღე გამოყოს.
,,ვცდილობ ხოლმე, თავიდან ავირიდო ეს დამთხვევა და სტუდენტებთან შეთანხმებით დავნიშნო შუალედური გამოცდა. თუმცა, შეუძლებელია, ვიღაცას მაინც არ დაემთხვას რომელიმე საგანში. მე, ძირითადად, შუალედური პრეზენტაციის ფორმით მაქვს და ვითხოვ, შუალედურის ბოლო ვადისთვის ატვირთონ და პრეზენტაცია გააკეთონ მომდევნო კვირაში, როცა არ ემთხვევათ გამოცდა’’ - ამბობს თსუ-ის ჟურნალისტიკისა და მასობრივი კომუნიკაციის მიმართულების პროფესორი დალი ოსეფაშვილი.
ლექტორები იმასაც აღნიშნავენ, რომ სტუდენტები ხშირად მიმართავენ თხოვნით, „არა“ არ დაუწერონ , რადგან ლექციის ან სემინარის დროს გამოცდა აქვთ.
სტუდენტების თქმით, ეს პრობლემა განსაკუთრებით აქტუალური ამ სემესტრში გახდა.
,,ქულას რომ თავი დავანებოთ, რასაც იმ დღეს ლექციაზე ისაუბრებენ, ის ხომ გვაკლდება. ასეთი შემთხვევა იშვიათი რომ იყოს, კიდევ არაუშავს, როდესაც ამას სისტემატური ხასიათი აქვს, ძალიან ცუდია’’ - ამბობს ანა ლომთაძე.
გარდა იმისა, რომ სტუდენტები ლექციებზე სიარულს ვერ ახერხებენ, ისიც აწუხებთ, რომ ერთ დღეს რამდენიმე გამოცდა აქვთ. ,,სამი გამოცდა ერთ დღეს ნამდვილად დამღლელია, უბრალოდ აღარ იცი, რაზე გაამახვილო ყურადღება, ამას ისიც ემატება, რომ ლექციისთვის განკუთვნილი დავალებები და პრეზენტაციებიც მოსამზადებელი გაქვს. ხვალ, მაგალითად, 2 გამოცდა მაქვს და კიდევ პრეზენტაცია’’ - ამბობს ხატია გოგრიჭიანი.
სტუდენტების გამოკითხვამ ცხადყო, რომ მსგავსი სიტუაცია, ძირითადად, ჟურნალისტიკისა და მასობრივი კომუნიკაციის მიმართულებაზეა. ამ საკითხზე აღნიშნული მიმართულების ადმინისტრაციის წარმომადგენელმა ანა ზაქარაიამ გვითხრა, რომ გამოცდების თარიღებს ლექტორები ადგენენ სტუდენტებთან შეთანხმებით, ადმინისტრაცია კი იმაზეა ორიენტირებული, რომ გამოცდები ერთმანეთს საათობრივად არ დაემთხვას. ამიტომ, სტუდენტებმა ლექტორებს უნდა მიმართონ გამოცდის თარიღის შეცვლის თხოვნით.
სტუდენტ ანა ასანიძის თქმით, ლექტორების ნაწილი არ ითვალისწინებს მათ თხოვნას გამოცდის გადატანის შესახებ, ზოგიერთი მათგანი კი იმაზე თანხმდება, რომ შუალედურის დასაწერად 2 დღე გამოყოს.
,,ვცდილობ ხოლმე, თავიდან ავირიდო ეს დამთხვევა და სტუდენტებთან შეთანხმებით დავნიშნო შუალედური გამოცდა. თუმცა, შეუძლებელია, ვიღაცას მაინც არ დაემთხვას რომელიმე საგანში. მე, ძირითადად, შუალედური პრეზენტაციის ფორმით მაქვს და ვითხოვ, შუალედურის ბოლო ვადისთვის ატვირთონ და პრეზენტაცია გააკეთონ მომდევნო კვირაში, როცა არ ემთხვევათ გამოცდა’’ - ამბობს თსუ-ის ჟურნალისტიკისა და მასობრივი კომუნიკაციის მიმართულების პროფესორი დალი ოსეფაშვილი.
ლექტორები იმასაც აღნიშნავენ, რომ სტუდენტები ხშირად მიმართავენ თხოვნით, „არა“ არ დაუწერონ , რადგან ლექციის ან სემინარის დროს გამოცდა აქვთ.